Thursday, March 8, 2007

Μην παρκαρεις οπου γουσταρεις!


Οσοι φιλοι καπνιζουν αφιλτρα η μη δεν παρκαρουν σε θεσεις αναπηρων
αφηνουν 1.5 μετρο ελευθερο χωρο στα πεζοδρομια
για τα παιδικα καροτσια βοηθοντας ετσι την υπογεννητικοτητα...
Ποτε σε στροφες Λεωφορειων...καποιος θελει να παει στη δουλεια του!
Ποτε σε Διαβασεις...ΟΙ ΠΕΖΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ!
Πιαστητε στα χερια με τους Γαιδαρους..."να τους την λετε!"...αλλα αν δειτε να γυρνουν τα αυτια τους προς τα πισω...αλλαργα...!
Μην παρκαρετε στις πλακες με τις στρογγυλες βουλες...τις κιτρινες στις διαβασεις κοντα η κατα μηκος των πεζοδρομιων...δεν τις εβαλε ο Δημος για να καθαριζετε τις λασπες απο τα παπουτσια σας...Τυφλους οδηγουν!
Μην κορναρετε συχνα... ιδιαιτερα κοντα σε φαναρι...
ισως υπαρχει ηχητικο σημα για Τυφλους...
Κλαδεψτε τα κλαρια που κρυβουν τις πινακιδες...δουλεια του Δημου;
Ελπιζω να μην ειναι γνωστος σας αυτος που θα κινδυνεψει...
Ναι...ειναι αληθεια...υπαρχουν κακοσχεδιασμενες ραμπες...δεν ειναι για φορτωμεταφορεις !!!
για ανθρωπους που ζουν πανω σε καροτσακια ειναι...δεν τους βλεπεις;
Φοβουνται πια να βγουν...βοηθησε τους....!
Με το χαμογελο στα χειλη πειτε...
εισαι γαιδαρος η γαιδαρα!
ΑΦΟΒΑ...
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ!!!....
Astrojoggi

3 comments:

ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΦΙΛΤΡΟ said...

Βρε γάιδαρε! Άλλαξε χρώμα στα γραμματάκια, μου έχουν βγει τα μάτια για να τα βγάλω! Alex.

Astrojoggi said...

ΑΛΕΞ την καλησπερα μου...επιτηδες
το αφηνω ετσι μπας και ξεστραβωθουμε... εξ Αλλου ειναι "χρωματιστη διαβαση"...χα!μηπως ετσι θα φαινονται καλυτερα;...
Οδηγας;

ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΦΙΛΤΡΟ said...

Θα ήμουν δημόσιος κίνδυνος αν οδηγούσα. Όταν πήρα το δίπλωμα... χα χα... ο δάσκαλος μου είπε πως οι εξεταστές θέλαν και επιπλέον λάδωμα (απ' το κανονικό) τόσο αίσχος ήμουν... χα χα... βέβαια ΔΕΝ τα έδωσα... αλλά αυτοί μου το έδωσαν! Βγάζεις άκρη;;; Ούτε εγώ!!! Αλλά χτυπά μια σαδιστική φλεβίτσα μέσα σου, έτσι;