Tuesday, March 13, 2007

ΝΟΤΙΟΣ ΚΩΛΟΣ






Η εμπνευση θελει χρονο και δεν εχω
Γιαυτο θα βαλω σημερα την εμπνευση
ενος καταξιωμενου καλλιτεχνη











ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ
ΝΟΤΙΟΣ ΚΩΛΟΣ
Η αγάπη σου αγάπη μου
με έκανε κουρέλι,
κι όμως σε θέλω — σε ποθώ
σαν μέλισσα το μέλι.
Θα πιω το αθάνατο νερό,
θα πνίξω το κουνέλι
και θα γλιστρήσω θα χωθώ
στο σώμα σου σαν χέλι.
Θα το φωνάξω, θα το πω
να μάθει ο κόσμος όλος,
πως από δω και στο εξής,
του οργασμού μου η πυξίς,
θα δείχνει Νότιος Κώλος.


palioxaraktiras

3 comments:

Astrojoggi said...

Το τραγουδι σε στιχους Μπουκοφσκι
ειναι καταπληκτικο!!!
Οι στιχοι του Πανουση
τραγουδουν τον Νοτο!!!
και 'γω μετραω τρεις εβδομαδες...
την καλημερα μου !

ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΦΙΛΤΡΟ said...

Ο Βόριος Κώλος κοιτά αντίθετα;
Χα, χα...
Γεια σου Παλιοχαρακτήρα με τα ωραία σου!

seizeTHEday

ΤΣΙΓΑΡΟ ΑΦΙΛΤΡΟ said...

Άντε να δω πώς θα ταιριάξουμε τα artistic nudes του παλιοχαρακτήρα, τα super special cartoons του astrojioggi,πολιτικά ή μουσικά βίντεο, ποιήματα εικονοποιημένα δικά μου με τοπιογραφίες και τα ρέστα,(τα κείμενα ευτυχώς είναι ουδέτερα, όταν όμως δεν αυξομειώνουν το μέγεθος και το χρώμα της γραμματοσειράς κατά βούληση)και φυσικά ότι άλλο κατεβάζει η γκλάβα του καθένα μας κι αυτών που σιγούν προς το παρόν...
και να έχουμε μια σχετικώς αποδεκτή εικόνα μπλόγκ...
Μήπως να μετονομαστούμε σε Babel tower? χα χα χα
Μη με πείτε γκρινιάρα,γιατί ακόμη τίποτε δεν είδατε... χι χι. Αρκεί που αγαπιόμαστε βρε!!!
φιλιά σε όλους
just a woman